eylusko 3babylovep benim 2. Gebeligim ama korkmaya başladım. Benim ki bayram öncesine denk geliyor ya topuk kanını nasıl vereceğim sağlık ocakları kapalı oluyor? Aklım buna takildi
Deletedmom_8793 3babylovep büyük ihtimalle 25 mart bizim stres çok kızımla bebeği idare edebilecek miyim diye
kavalakurabiyesi 3babylovep şuan 33+0 olduk 40. Haftayı görsek 23 mart ama 37-38 de sezeryan olacağım mart başı 🫠
vanilya_kokusu_ eylusko benjmde bayramdan 5 gün önceye denk geliyor bu bayram evdeyiz bebeğime harçlık bekleriz sksksksk😂😂
Mege_Adanisa Hayırlısıyla inşallah canım 18 Mart doğum tarihimiz 32+3 olduk ama ağrılarım çok var yürüyemiyorum yürümek isteyince de altta baskı çok fazla oluyor ve sancılarım oluyor anlamadım
kzbn51 4 Mart olarak gözüküyor ama oğlum 38 haftalık doğdu şimdi kıza hamileyim marta kalmayız gibi görünüyor ☺️
Mege_Adanisa slhaa sürekli uzanıyorum sağ sol yapmaktan kalçalarım ağrıyor artık sanki doğum Yapçak gibi oluyorum çok korkuyorum sürekli lavabo derdi ayrı halsizlik falan mahf oldum 😢
3babylovep kavalakurabiyesi bizde 31 haftaligiz bizimde sezeryan benim sonlar da gelişim de sorun oluyor yani her iki kızımda da öyle oldu bu da 36 da falan alınır diye düşünüyorum
snmgldl 33+5 olduk çok az bir zaman kaldı. Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayıda nasip eder inşallah🥰
Deletedmom_8793 mlkekyaa0gmailcom bizim kesin değil ama büyük ihtimalle öyle olur dedi doktorum inşallah selametle alırız
Elatalay 3babylovep benimde 9 nisan ama sezeryan olcagi icin mart sonu olcak nasipse sadece canta hazirlamam kaldi.heyecan dorukta