Daisyy Yldzhh ben de şu an içtim bekliyorum kan vermek icin. Aromali alın mutlaka çok rahat içiliyor. Ben çilek aromali aldım hemen içtim. Su an felaket şekilde afedersiniz geğiriyorum ama yapacak bir şey yok ebe oyalanmadan iç dedi 😁
Nebahathumeyra Arkadaşlar abartmayın bu olayı ya 1 bardak şekerli su içiyorsun hepsi bu 😊 ne kadar kötü olabilir yani. Ben de dün yaptırdım daha zerre sıkıntı Yok .
Daisyy Yldzhh kendin almadın mı eczaneden? Bana gelirken eczaneden 50 g glikoz al aromali alırsan rahat içersin dediler ben öyle aldım.