Ütü yapmaktan canım çıktı ya..
Bugün 36+0 dayım. Doktor 24 -25 şubat gibi doğurur gibi gözüküyor dediler. Çanta hazırlıyorum. İçine 10 tane bez koydum 3alt açma örtüsü 3takım kıyafet 2battaniye 4 ağız silme mendili ıslak mendil pişik kremi başka ne eklesem bebek için ?