Ayseee34 bende 3 yıldır korunmuyorum ama 5yıllık evliyim benim süre uyuyor, tüp bebek süreci uzun değil bi arkadaşım kontrole gittiği gibi tüp yaptılar şehir hastanesine gidiyorum bende. Bu ay prowomenle doğal gebelik elde edecekmiyiz bakalım. Bşdaki ay ona göre ya aşılama ya tüp