meltemozel Kızlar reglim 7 gün gecikti, göğüslerimde çok hassasiyet var hiç bir akıntı da gelmedi, bundan 2 Regl öncesinde de 10 gün gecikmişti, ama daha önce hiç böyle gecikmiyordu hamilelik testi yapayım mı sizce