SudeNazz9 Saraylokumu 7, bebemi hangi taktikle uyutabilirim diye dusunuyorum, isler bitti onu uyutmak var sırada🥴
SudeNazz9 SudeNazz9 7 aylik, bazen nini bazen muzik , bazen kollarimda hafif sallayip yuruyerek, bazen emerken, metod coook, uykudan haber verin😅
aselinannesi38_ Saraylokumu kesinlikle 1 numara Duru kuşumu uyuttum kahvemi aldım temizlik sonrası hazırlandım koca beyimi bekliyorum sabırsızlıkla 😅😅😅
Saraylokumu Adada Allah şifa versin inşAllah sağlıkla alırsın kucağına 🫶🏻 Korkma herşey düzelir Allahın izniyle ❤️
atesvesu Saraylokumu 2 numarayim hiç halim yok uykusuzum dün gece hiç uyuyamadım 2 çocuk + 28 haftalık gebelikte cabası 🤭
Saraylokumu atesvesu Ay çocukları bırakacağın veya onlara bakacak kimse yok mu uyusan dinlensen sende 😴 Eşin de bakabilir mesela
saziment Saraylokumu iyiyim çok şükür çok korkmadım ama stresten bebeğe bir şey olursa diye biraz üzüldüm allaha şükür kör noktadan vurmuşum yoksa airbag açardı diyorlar çok büyük hasar yok ama 3 arabada yapılacak öyle bir masraf var 🥺 tsh yüksek çıkmıştı endokrine gittim antikor bakalım dedi antikorlar çok yüksek çıkmış haşimato var sanırım canım sıkıldı baya 🥺 yarın sonuç almaya gideceğim bacım inşallah ilaç başlar 🥺
Saraylokumu saziment Cana geleceğine mala gelsin boşver imtihan işte 🫶🏻 Allah şafi ismi ile şifa versin inşAllah güzel düşün güzel olsun ❤️şaziment cadı kaynana seni gül biraz 🤣❣️