senagulll Adetime 2 gün var testte silik çizgi gibi pembelik görüyorum ama bana mı öyle geliyor anlamadım prodoctorun testini yaptım sizce var mı inşallah resmide yükleyebilirim. ![](
rmeysaerdem senagulll sanki hayalet çizgi var gibi bide sanırım fotoğrafta daha silik çıkıyo benimde bunun gibiydi Var, gibi geldi ama isterseniz bi kan verin varsada şuan betanız çok düşüktür o yüzden çok siliktir
senagulll rmeysaerdem evet kamerada gözle görülenden daha biraz daha belirgin ama kararsız kaldım cevapladığınız içinde teşekkür ederim
senagulll atesvesu evet tekrarliyim yanılma payı azalsın geç tutulma olmuş olabilir ya da hcg henüz az yükselmiş olabilir
atesvesu senagulll evet canım yeniyse silik çıkıyor adet günü tekrar yaparsan daha net çıkar sonrada kan verirsin kanda da çıkar Rabbim nasip eder inşallah 🤲 güzel sonuçlar alırsın
senagulll atesvesu çok teşekkür ederim ilk bebeğimi kaybedince bi umutlandım hepimiz için en güzel en hayırlısı olsun allah hiç bir kadının kucağını çocuksuz bırakmasın