gizemmm88 Bugün doktora gittim. iki kese görüyorum gibi dedi. 6+1 deyim. net görünmüyor keseler ama iki tane görünüyor dedi. İkiz gebe olan varmı ? nasıl anladınız ? beta hcg değeriniz nasıldı ? benden tekrar kan istedi doktor.
melekmom34 gizemmm88 ben şok oldum sizin gibi 5 haftada iki kese gördü 9binde beta degarim ama oğlum 13bindi o yüzden ikiz olcagi aklima gelmedi hiç bir gün kan verdim ertesi günde tansiyonum çok düştü hastahnye gttim orda şoka girdim
Havin49_ gizemmm88 ilk kontrolde 6 haftalık iki keseydi kalp atımları be içleri dolmasını bekleyelim dedi 7 ve 8 haftalık şeklinde kalp atımlarını duydum prenslerim şuan 19 günlük
gizemmm88 melekmom34 baya yüksekmiş beta. benim bugün ölçtüğüm 2300 çıktı. ilk gebeliğimde 7 binlerdeydi aynı haftalıklar şu an. banada imkansız gibi geliyor
nazlcn62 gizemmm88 benim ikiz olma ihtimalimi öğrendiğimde beta 1. Gün 34 dü 3. Gün 238 di ve doktorum ikiz olabilir dedi ve şuan 13+1 günlüğüz