_Umayinannesi Hayır testi nerede verdiğinizle ilgisi yok. Ben şehir hastanesinde verdim. Hastanenin sağlık bakanlığı sisteminde bildirimde bulunması gerekiyormuş. Bildirimde bulunduktan sonra sağlık ocağının gebe gözlem takip prosedürü varmış. Onlar sağlık ocağına kayıtlı hastaları aramalılarmış. Yanlış hatırlamıyorsam 4 gözlem var belli haftalarda. Eğer sağlık ocağı bunları yapmazsa idari para cezası alıyormuş hatta. Atama durumundan dolayı ikametim ve sağlık ocağım halâ ailemin adresinde gözüküyordu. Buraya aldırınca sağlık ocağındakiler bana bu şekilde bilgi verdi. Hatta eski kayıtlı bulunduğum sağlık ocağını arayarak bilgi aldılar. Onlar da hemen beni arayarak bilgilerimi aldılar. Sisteme girdiler ve buradaki sağlık ocağı çalışanlarına teşekkür ettiler vs vs.
İşin garibi aynı gebe gözlem takibini şehir hastanesinde de yapıyorlar. Belirli haftalarda ebe ile görüşüp konuşuyorum onlar da bilgi veriyorlar