asyalina123 Bir gönderi de gördüm birisi böyle yazmıştı da bende merak ediyordum eğer idrardaki pH değeri 6.5-7 olursa erkek altındaysa kız demişler ama benim ilk kızımda 7 çıkmış şuan işte 5.5 bu konuda fikri olan