Merida06 kesinlikle doktora gitmelisin tâbiki bu tür şeyler çok yaşanıyor canım 1 sene hatta 5 sene sonra bile yaşayanlar oluyor büyük bir ameliyat sonuçta dışı iyileşmiş gibi görünse de içeride iyileşmeyen bir yara var 3. Sezeryanımı oldum bende korkuyorum bu tür şeylerden bir an önce git doktora