Arkadaşlar herkese merhaba 13+5 haftalık gebeyim. Normalde hiç böyle bir şeyle karşılaşmamıştım bugün kalktım tam göbek deliğimin biraz altında yumruk kadar bir sertlik var. Sizde böyle bir şey oldu mu cuma günü kontrole gideceğim erken gitmeme gerek var mı?