atesvesu İlk gebelikte doğuma yakın bu sorunu yaşamıştım, holter falan takıldı, ortalama 120, en fazla 170lere çıkmış bir gün. İlaç vermişti doktor ama artık o iyice ağırlaştığım bir zamandı. Şu an daha başlarda olduğu için acaba Coraspin mi yan etki yapıyor dedim. Normalde çarpıntım olsa tansiyonum da oynamış oluyor. 100 civarı çarpıntıyı hissedebiliyorum ama tansiyonum düşük oluyor, öyle olunca tuhaf geldi. Akşam yemekten sonra başlıyor benim de genelde.