Merhaba güzel anneler bende bı çok anne gibi isim konusunda kararsızım
Bugüne kadar hep kuzey düşünüyordum ama böyle tam anlamıyla işte buda diyemiyorum
2 kızım var ben kuzey diyince onlarda yanına ege ekledi kuzey ege olarak seviyoruz şuan
Ama bı kaç gün önce rüyamda bebeğimi doğurduğumu ve ismini kerem koydugumu gördüm hoşuma da gitti ama yine de kararsızım şimdi sizden de yardım almak istiyorum sizce bebeğimin adı Kuzey Ege mi olsa
Yoksa Kerem Ege mi 🫠🤗