ovod merhaba. 19 ocak ben de aşılama oldum. Doktorum 2 şubat kan ver demişti. Verdim, beta 10.49 çıktı. Yarın için yani 4 şubata yeniden ver gel dedi. Düşük değer olduğu için azacık stress yapıyorum. Dün ama kahverengi lekelenmem de oldu