myangelson Benimde öyleydi ama iyice midemi bulandirip istifra ediyordum ve kusmaktan mide asidim çıktığı için (safranda yok bende) doktorada durumu anlattım kahvaltıdan sonra alabilirsin dedi keşke daha erken sorsaymışım dedim ve ben sabah akşam alıyorum degerlerimden dolayı bu ilaç iyi geldi. Değerlerim yükseldi