Orkay Doktora bence kontrol için gitmelisiniz ama onun dışında emzirdiğiniz için süt kalitesinden dolayı geç regl olmak mümkün, hatta 2 sene olmayan arkadaşlarım var. Rahim duvarı kalınlığıyla da ilgili olduğunu duymuştum. Bir de insülin direnci varsa o da engelleyebilirmiş. Kilo da bir faktör gibi yani. Ama yine de her şey yolunda mı diye rutin kontrol için gidilebilir. Ben gittiğimde yakında olacak gibi durmuyorsun demişti. 9 ay 20 gün olmamıştım ben de.