Kızlar merhaba
Bugün adet olmam lazım test yaptım bu şekilde çıktı çizgi çıkınca 2. Testi yaptım o da aynısı çıktı daha önce adet günü test yapıp bu şekilde öğrenen varmı? Daha koyumu olması gerekiyor ? Daha önce kimyasal geçirdiğim için yine silik çizgi çıkmıştı korkuyorum aynısı olur diye. Kan vermeye gidicem ama akşam gidebilicem bekleyene kadar size bir sorayım dedim çok heyecanlıyıım 🙏🏻🙏🏻