Kızlar medikal hospital’a gidiyorum. Yarına randevum vardı kendimi iyi hissetmediğim için randevumu bugüne vermelerini istedim randevuyu değiştiler fakat telefondaki kadın zaten çarşamba günü doktorunuz kongrede olacak gelemezdiniz dedi. Ya madem böyle bir şey var en başından randevuyu vermemeleri ya da arayıp bilgi vermeleri gerekmez mi ? Aşırı sinir oldum