Mrvklnc her ay size 12 vermek zorundalar 2 sene boyunca 🥰Bizde 5.ayda başlamıştık mamaya 2 sene düzenli her ay aldım ,bitsin veya bitmesin bi eczaneyle anlaşın yada sürekli gittiğiniz bi eczaneye söyleyin.Bizim bi günümüz vardı her ay o gün eşim gidip alıyordu yada eczacı arıyordu erken gelse bile haber edip gidip alıyorduk 🥰Çookkkk zor süreç alerji olayıda Rabbim kolaylık versin yaşamayan anlamaz bilemez gerçekten neler çektik biz