Bugün instagramda bir sayfaya denk geldim ..Doğum da bebek doğunca göbek kordonunu hemen kesmeyin 20 dakika bekletip butun kanı bebeğe geçmesini sağlayın ve plesentayida hastanede bırakmayın alip toprağa gömün diyordu ilk defa duydum cok şaşırdım açıkçası varmi aranızda bunu yapan yada duyan