Arkadaşlar merhaba, 6,5 yaşında bir oğlum var çölyak hastası. Biraz ilgi isteyen bir çocuk. Bende çalışıyorum okuluna da işyerime yakın bir yerde seçerek verdim. Çok kardeş istiyordu denemek istedim ve şuan 5+4 hamileyim. Ama öğrendiğimden beri inanılmaz kötüyüm . İşe gidemicem oğlum benimle geliyordu gidiyordu işi mecbur bırakıcam sonrası ne olacak eşimin çalışma saatleri uzun destek olmak istesede zor ama 2. Çocuk fikri yaşayacaklarımı düşündükçe kötü oluyorum kimseyle konuşaöaıuprıö kimseye anlatamıyorum. Hamile kalmadan önce böyle düşünmüyordum ama şimdi oğluma haksızlık ediyormuşum gibi onunla bu kadar ilgşlenemicem yemeklerini nasıl yetiştiricem korkusu hiç uyuyamıyorum kabuslar görüyorum çok ilginç bir şekilde. 1 tane ee düşüğüm olmuştu öyle mi olacak olur mu stresi. Anlatılmaz karışıklıktan duygular yaşıyorum aşamıyorum oğlum geceleri bacak ağrıları çekiyor dakikarlca masaj yapıyorum ilaç veriyorum düşününce ikisine birden nasıl olacak diyorum. İşe de dönemem psikolojik olarak nasıl olacak ? Nolur yardım edin sağlıklı düşünemeyecek kadar kötüyüm.