Admsarzu hemen hemen aynı sayılırız benimde en başından beri baş aşağıda 17 haftalıkken de o şekildeydi hiç kafasını üstte hissetmedim cinsiyetimiz erkek 2. Gebeliğim 30+6 dayız ama ultrasonda bi hafta önde gözüküyor bide biraz koca kafalıyız 😂 ultrasonda 32 gözüküyor kafası, çok fazla ayakta duramıyorum 2 hafta progestan kullandım çok aşağıda olduğu için daha bu hafta bıraktım çok şükür daha iyiyim ama karnım birden büyüdü sanki şu sıralar, kilo alımı başladı artık sanırım ondan dolayı diye düşünüyorum. 32. Haftada çalışabilir raporu almaya gideceğim o zaman görüş günümüz doktorum sonra da 34 de çağırıcam o zaman nst bakarız dedi