gokceiy kusay1811 benim de aynı bu şekildeydi 3 haftalık hamile olduğumu öğrendim kan verince 😅 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
dalyaluna35 kusay1811 evet erken yumurtladim ama dpo 12 deyim yumurtlamadan baz alınca 3+5 sat a gore 3+2 çıkıyor ☺️
kusay1811 Sukrano bi akşam sol taraftan ağrı çektim yumurtlama olduğunu anladım ama hangi gün olduğunu hatırlamıyorum 15. Ya da 16. Gün olmalı bugün
kusay1811 Sukrano 13 ya da 14 te olabilir bilmiyorum her günü hatırlarım normalde bunu hatırlamıyorum ama
kusay1811 cansel67_ teşekkür ederim ama dış gebelikmiş ya :( 2 gün sonra kan verdim 678 çıktı ikiye katlanmadı