Ben randevu aldım. Amasağlık ocağındaki ebe alamazsan eğer bana da haber saat 10 da bende bakarım her gün demişti. Sen sağlık ocağına ebe kontrolüne de git. Kan tahlili yapıyor bu haftalarda kilona bebeğinin kalp atışına bakıyor. Birde istersen tetanoz aşısı zamanın geliyor zaten onu yapar