Snmscl kesinlikle kaynar suya oturmasi cok tehlikeli düşüğe sebep olabiliyo cok tehlikeli ilk aylarda özellikle cunku rahim bebegi algıladığı anda rahmin agzini kapatirmis ama sicak ile temasi esnasinda rahim agzinın yumusayip acilma ve bebegi düşürme durumu olabiliyormuş bunu bana doktorum demisti ve sicak banyo bile yapma ilk aylarda ılık suyla ve ayakta banyo et demişti aman dikkat edin canlar🤗