Moz Kızlar benim bekarken ki soyadım bir tek bu hastanede çıkıyor hastaneden mi düzelttirirmeliyim 32. hafta raporu almam lazım bugün o hastaneye gideceğim ve gitmeden size sormak istedim
Moz aycicek_ danışmaya kalsa nüfus müdürlüğüne gitmem lazımdı tabi ki hastanedeki bilgi işlemi bulup 1 salisede güncellettip fiyasko çalışanlarla dolu hastane