Günaydın 7+6 yım doktora göre,geç döllenme dedi.geçen hafta kalp atışlarını duymuştuk,dün kontrole gittiğimde dr kalp atışını göremiyorum dedi. 97 kilo ile hamile kaldım,yağ dokudan kaynaklı da görememiş olabilirim dedi. Bugün tekrar çağırdı,kalp atışını duyabiliriz belki dedi. Böyle bir durumla karşılaşan var mı?