Bulantım oldu 2,3 defa onun haricinde hiç bulantı yaşamadım, uyku çok değildi ama gün içinde uyuma ihtiyacım oluyordu zamanla bitti ✅ elim ayağım hep buz gibiydi hiç ısınamadım. Aşırı acı yemeye başladım ki ben o kadar acı yiyen biri değilim turşularda yemeklerde ekstra acı attım hep cips yerken bile acı cips yedim nadir de olsa 😅 bi ara böyle 2,3 hafta kadar et tavuk balık kokusuna tahammülüm kalmadı 🥹 karnım gayet top gibi ve Yukarda sivri de değil yapısal olduğunu düşünüyorum 🌸 makas bıçakta bıçağa oturdum Karbonatta köpürmedi (kız denir köpürmeyince) mesela lahana hurafesi de yaptım mor renk kaldı pembeye dönmedi(erkek denir böylesine) benim için bunlardı belirtiler 💙🥰 erkek geliyor bu arada cinsiyet olarak