cerenxertan tüm hurafeler çin takvimi dahil hepsi erkekti, hatta karnım sivri olduğu için hala emin misin erkek bu diyenler var. Ama bebitom kız 37+5 teyiz :)
Hiçbirine inanıp kendinizi hazırlamayın yani, ben kız istediğim için bunca yıldır gönlüme göre oldu ❤️