Fkr23 benimde aynı 37+4 üm artık dayanamıyorum ben diyet uygulamalısın canım beyaz ekmek pilav makarna aşırı meyve hele meyvesuyu hiç içme paketli gıdalar tüketme şekeri kesmen lazım rafine beyaz şekeri bunların yerine tam buğday ekmek yiyebilirsin bol proteinli günde mutlaka bitane haşlanmış yada çok az yağda omlet yoğurt peynir et balık tavuk sebze ve gece yemelerini kesmen lazım meyvede günde bir yada iki tane bol yürüyüş su bu şekilde diyet yaptığımda açlığım 82 olmuştu ama şuan dayanamıyorum yine 100lerdedir tatlı ve gece yiyorum o yüzden