aysegul_ozd İlk gün 530 iki gün sonra 2250 geldi beta hcg özel bi hastaneye gittim küçükte olsa keseye benzer bir şey gördü tekrar beta bakalım dedi 3640 olmuş artmış ama çok güzel artmamış dedi tedirgin etti beni durumu yaşayan var mı aranızda