Emziren anne çok duydum. Tandem emzirme deniliyor buna. İkiz olmayıp emzirirken hamile kalan ve doğumdan sonra da iki bebeğini beraber emzirmeye devam eden kişilere. Biraz da kişisel bir durum, kan değerlerinize mutlaka baktırın. Hem sizin sağlığınız hem de karşınızdaki bebeğin gelişimi için vitamin değerlerinizi yüksek tutmalısınız.
Yalnız bir kitapta da doğacak olan bebeğin cinsiyetinin de bu durum üzerinde etkili olduğunu okumuştum. Sanırım hormonal değişikliklerden dolayı. Aynı cinsiyet çocukta sorun olmuyor ama farklı cinsiyette sütte bozulma oluyor vs yazıyordu. Birkaç doktorun fikrini alarak ve kendinizi, çocuğunuzun gözlemleyerek karar verin derim..