Bacılar ben hamile kalmadan önce kendimi hazır hissetmiyordum. Sınava konuları yetiştiremeyen öğrenci gibi gebelik hamilelik süreçleri hakkında öncesinde bilgim olması gerektiğini bilinçli anne olmayı isterdim. Ama niyeyse bunları yapmadan planlı hamile kaldım. Mutlu oldum üstümde hep nir yük gibiydi bilmediklerim. Dedim zaten vaktim var hemen doğmayacak.
Şimdi 33 haftalık oldum. Bu süreçte yemesine sporuna dikkat eden gebelere çok imrendim. Homeoffice çalışıyorum. Erken uyansam da 11-12 gibi kahvaltıyı anca yapıyorum. Mesai bitene kadar bilgisayar başındayım. Sonrasında da hareketliliğim yok. Kedimle koştururken bi hareketim var. Oysa her gün yürüyüş yapacaktım. Kitaplar oluyacaktım. Daha gebelik okuluna bile gitmedim. Bebek eşyalarını da bu hafta tamamladım gibi. Valiz hala ortada yok.
Bebeğimle de konuşmuyorum. Müzik de dinletmedim hiç. Eksiklik demiyeyim de bazı duygusal annişler gibi değilim. Bu durum bazen içten içe üzüyor. Benim gibi bacılar var mı içimi rahatlatmak için evet diyin lüffeenn :)