gormez benim de suyum sızıyor 1,5 haftadır. 5 gün hastanede yattım şimdi gün aşırı kontrole gidiyorum merak ettiğim şey şu acaba bir noktada suyunuzun gelmesi durdu mu? Sanki hiç durmayacakmış gibi geliyor. Bir yandan da enfeksiyon değerim yükseliyor kullandığım antibiyotikler bittiği için. Enfeksiyonun yükselirse doğuma alırız suyunun bitmesini beklemem dedi doktorum. Daha 29.haftadayım çok üzülüyorum