songulyvz7 joie parcel lx aldım. Arabanız varda zaten bebek arabasını çok nadir kullanıyosunuz. Aldığım model kabin yok katlaması çokmkoşay kumaş kalitesi de güzel çadır kumaşı değil. Çok güzel küçük oluyor. Üstüne de uyumlu joie pusetten aldım. Normalde ikisi 15 bin civarında ama indirimle 11 e geldi. Baginin modeli vardı 18 e geliyodu ancak puseti adaptörlüydü. Tak çıkar uğraşmak istemedim açıkçası. İkisinin de katlaması aynı. Puset kullanımı farklıydı