Kızlar doktorum bu cumartesi nöbetçi diye bana da cumartesiye sezeryan için gün verdi sabah 8 gibi burda ol dedi şehir hastanesinde olacak normalde ilk doğumumda aynı hastane deydi bir gün kalmıştım şimdi cumartesi doğum olursa pazar günü çıkışımı yaparlar mı yoksa haftasonu diye kalır mıyım