gebelik öncesi günde 1 paket civarı içiyordum, öğrenene kadar da içmiş bulundum yaklaşık 5. haftada aniden bıraktım, hiç bu son sigaram olsun ya da son paket gibi yapmadım. yani kendimi şartlayarak değil de içmiyorum artık dedim bıraktım, daha önce 9. haftamda bir düşük yaşamıştım ekstra stres oldum korktum, bebeğimden önemli bisey yok diye telkin ediyorum kendimi, 1 ayı geçti canım da artık hiç istemiyor nerdeyse, darısı başınıza umarım 🙏🏻🙏🏻🙏🏻