fatgume İlk sezeryan doğurup ikinci de nst ne sıklıkla çekildiniz veya isteniyor mu nst merak ediyorum evim ile hastane arası baya uzak her gün gidecek miyim merak ediyorum
kyaas fatgume ilk hamilelikte 32.haftada nst ye başlandı haftada 1doğuma kadar şuan ikinciye hamileyim 34.haftada başlayacak doğuma kadar yine haftada 1 şeklinde
dilaradoyan fatgume daha önceki doğumunuzda her gün mü nst çekildiniz riskli miydi? Doğuma yakın haftada 1 çağrılır normalde
hazalmasal asey232_ NTS İİçin özelde ücret ödediğini söylüyordu arkadaşım benim gittiğim zamanlarda yoktu
Bbgg asey232_ nst +muayene ücreti ödüyorsunuz , gittiğim hastanede muayene ücreti 1300 nst ise 400 TL , sonraki hafta tekrar gittiğimde kontrol muayenesi olduğu için ücret almıyorlar 10 gün içinde gittiğim için sadece kontrol nstsi alınıyor o ise 300 TL
asey232_ Bbgg anladım canım Saoll benim doğum paketim varda genede muane hakkıda gidiyomu dıe merak ettim
fatgume dilaradoyan 30.haftada başladılar haftada 1 şeklinde 36 dan sonra 2 günde bir hatta her gün gittim evet yüksek riskli gebelik yaşıyorum hastalıklarımdan dolayı
dilaradoyan fatgume o zaman yine doktorunuz değerlendirebilir bu konuyu. Geçmiş olsun rahatsızlığınız ne, bu gebelikte de aynı şekilde mi ilerliyor