4 gün önce lekenme için gittiğimde crp 27 idi doktor hiç ilaç vermedi sadece Progestan kullanıyorum bugün kendim içim rahat etmediği için tekrar crp baktırdım 93 çıktı. Kbb antibiyotik yazmasına rağmen kadın doğum ateşin yoksa kullanma demişti. Yarın enfeksiyon hastalıklarına gidip antibiyotik başlamalı mıyım artık onu sorucam. Aslında hiç şikayetim yok sadece başım ağrıyor. Bi sinüzit atağı geçirdim ama geçmişti o da. Bu crp yüksekliği bebeğime bir şey yapar mı başına gelen var mı ?