bmkl Hiç stres yapmayın bi doktor beni gebeliğimin 17. Haftası falandı öyle korkuttu ki sanki tek bende oluyor gibi meğer herkeste varmış benimde ilk gebelik tecrübesizim ödümüz koptu eşimle. Erken doğum olması için baya yüksek değerler falan olması gerekiyor. Tedavi olunca hiçbir şey olmaz Allah’ın izniyle. Bol su için