Canım korkma hiç bende de aynı durum çıktı tekrar kan verdim avidite bakılıyor ona göre ne zamn gecirdigin belli oluyomuş ben gebe kalmadan 3 ay önce gecirmisim tahlillere göre dedi doktor ama bazen yüksek çıkabiliyor dedi rabbim sağlıkla kucagimiza almak nasib etsin 14 haftalıkim şimdi