Merhaba arkadaşlar. 6 haftalık hamileyim ve şu an hiçbir belirti yaşamıyorum. Daha önce 4 aylıkken bir düşük yaşadım. O hamileliğimde 6. haftaya bile girmeden mide bulantısı, ağızda tatsızlık gibi tüm belirtiler başlamıştı. Ancak bu sefer hiçbir belirti yok.
Hamileliğini bu şekilde, iki farklı hamilelikte farklı belirtilerle yaşayan var mı?