Ya zaten zar zor randevu alabiliyoruz ayın 5 ine almıştım onuda otomatik iptal etmişler 1 ayı geçti hastaneye gidemiyorum ne bebeğin görüntüsü var elimde ne de sıra alıp muayene olabiliyoruz ben 6 yıl önce doğum yaptım pandemiden önce böle değildi 29 haftalık olduk az kaldı nst gireceğimde haftada bir gideceğim zamanlar nasıl randevu alıcam bilemiyorum