nurbeyzz Kızlar 16 haftalık gebeyim. Enfeksiyon çıktı doktor da tedbir amaçlı monurol diye bir ilaç verdi eczacı da urocare verdi onu kullandım. Kullandığım itibari ile ishalim 2 gün oldu ve bugün alt kasıklarımda batma şeklinde bi ağrım var yaşayan var mı