Aysgl97 Bence biraz daha koyu olmalı yarın veya bir sonraki gün daha koyu olabilir.Ama siz yine bu akşamı da değerlendirin.Mesela benim tam pik olmadan silikleşiyor
Admsarzu Pik bugün de yarın da değerlendir mutlaka benim tam o gün tuttu sükür 31+2 yim suan inşallah seninde tutar
Hly_ygt Admsarzu ayy Allah bağışlasın canım sağlıcakla kucağına al inşallah 🤲🏻 bugün yaptım daha da koyuydu bugün mü acaba yumurtlamam
Aysgl97 pimpirikliana sanırım tam büyümeden çatlıyor.Yumurta akıntısı geliyor kasıklarım da ağrıyor mesela ama pik olmuyor.O pike yakın olan günden 14 gün sonra da adet olurum hep
pimpirikliana Aysgl97 bende aynıyım galiba ilk defa bu ay ovülasyon yaptım tamda dediğiniz gibi oldu.