Gamzelibebiss Merhaba 14+2 hamileyim şehir hastanesine gidiyorum malum özel fiyatları. İzmir şehir hastanesinde doğum yapan var mı ? Sezeryan ücreti nedir ve eşlerin giremediğinden bahsediliyor doğru mu . Detaylı bilgisi olan varsa yazabilir mi
bercembudak Gamzelibebiss merhaha 2 gün eiskli gebelik olduğum için kadın doğumda yattım ziyaret saati hariç eşler alınmıyor kesinlikle