Limoncuk -18 haftalık hamileyim hala bulantım var. Hala dramamıni ilacı kullanıyorum. Hala ara ara kusmalarım devam.. ben bittim artık iştahlı iştahlı yemek istiyorum artık cAnım bişeyler çeksin yiyip şişmanlamak istiyorum 48 kiloyum göbeğim yok bebeğe biley olucak diye korkuyorum lütfen yardım edin nasıl gecicek , nasıl hafiflicek ?? ACİL
Aase Limoncuk bi iki haftaya daha iyi olursun..ben de 21 haftaligim hala sabahlari kusaeim ama gun icinde yiyebiliyorum en azndan
Damlaaaa Limoncuk canim malesef kusmaya yapabilcek bisey yok bünye meselesi bu kimisi ilk 3 ay kusar kimisi hic kusmaz kimisi 9 ay kusar cok zor biliyorum ilk 3 ayim hastanede gecti kusma yuzunden ama yapabilcek bisey yok kendi gececek o