Közle bugün elime iğne battı baş parmağıma. Dikiş iğneleri var ya ufak tefek şeyler diktiğimiz elle. 11 haftalık gebeyim
Hemen parmağımı sıkıp kanattım sabunla yıkadım ve kolonyaladım.
Gebe olmasam takmıcam da gebeyim sorun olur mu bu Tetonoz yapar mı
Üç seneönce tek doz aşı olmuştum ama gebeliğim sonlandınca ikinci dozu yapamadık
Parmağımda kızarıklık şiş ağrı falan yok
İğnede pas yok baktık