Kızlaaaar ben bugün doğurdum ikizlerimi:)
34+6 haftalıktım. Gece felaket bel ağrısı ve kasık ağrısı başladı. Sabah eşim erkenden kalk gidelim görelim bakalım dedi. Çıkarken sen kesin bugün doğurursun dedi çantaları eşyaları da aldı. Hasteneye geldik nts çekildi.sancın fazla dediler. Doğum dediler sezeryan ile doğurdum :) kızım 2450 oğlum 2430 gram doğdu. Ciğerlerinin gelişimini izlemek için küveze aldılar. Sabaha kadar küvezde kalacak. Yarın doktorum kontrol edecek. Dua edin bu mübarek günün hatrına. Sabah alalım kucağımıza